Dlaczego warto zainteresować się zamówieniem koszulek firmowych dla swoich pracowników? Oto najważniejsze argumenty przemawiające za tym rozwiązaniem:
- tanie w produkcji – sprawdzą się nawet w przypadku firm zatrudniających dużą liczbę pracowników; o niskim koszcie można mówić zwłaszcza wtedy, gdy realizuje się jednokolorowe nadruki, na przykład biały wzór na czarnej koszulce;
- o wszechstronnym zastosowaniu – znajdują zastosowanie zarówno w sklepach stacjonarnych, jak też w branży usługowej (hotelarstwie, gastronomii, salonach fryzjerskich, gabinetach kosmetycznych, strefach SPA i wellness, gabinetach medycyny estetycznej, gabinetach zabiegowych medycznych i w wielu innych); duże możliwości naniesienia wzoru na firmową odzież daje firma https://www.printing-season.com/koszulki-z-nadrukiem/;
- szybkie w przygotowaniu – zastosowanie nowoczesnych technik nadruku znacząco skraca czas realizacji zamówienia do niezbędnego minimum;
- o nieograniczonych możliwościach w kwestii nadruku – w zależności od techniki wykonania można uzyskać wzór zarówno jednokolorowy, jak i wielokolorowy, których kształt jest w zasadzie nieograniczony;
- wygodne – miękka bawełna i uniwersalny krój sprawiają, że koszulka będzie komfortowa w noszeniu, zarówno w przypadku kobiet, jak i mężczyzn; zamawiając koszulki dla żeńskiej części załogi warto zwrócić uwagę na to, aby krój uwzględniał kobiecą sylwetkę i wcięcie w talii.
Co zyska Twój biznes, gdy zainwestujesz w koszulki z nadrukiem?
Wśród licznych zalet płynących z inwestycji w firmowe koszulki warto wymienić następujące:
- szybsze odróżnianie personelu od klientów – pierwsza wizyta potencjalnego klienta w nowym miejscu wiąże się z pewną dezorientacją; szybki przekaz wizualny pozwoli łatwo odnaleźć pracowników, którzy mogą doradzić i pomóc;
- większa rozpoznawalność marki – każda firma zyskuje na rozwijaniu jednolitej identyfikacji wizualnej; odzież pracowników zaopatrzona w logo firmy może być jej przedłużeniem i praktycznym rozwinięciem;
- zwiększają lojalność pracowników względem firmy – pozwalają pracownikowi identyfikować się z marką i jej wartościami;
- budują poczucie zaufania wśród odbiorców – kojarzą się z tym, co znane, przewidywalne, a zatem bezpieczne;
- wprowadzają do zespołu przyjemną atmosferę – pozwalają zbliżyć pracowników do siebie i pobudzić ich do pracy zespołowej na rzecz firmy.
Czapka z nadrukiem firmowym – gdzie sprawdzi się najlepiej?
W wielu branżach czapki z własnym nadrukiem są nieodłącznym elementem wyposażenia pracowników. Stanowią dobre pole do zagospodarowania pod względem marketingowym i wizerunkowym. W końcu nawet światowej klasy sportowcy noszą czapki z nadrukiem sponsora. Odnajdziemy je zarówno w restauracyjnej kuchni, hotelowym zapleczu, jak i na stacji benzynowej. Jest nieoceniona wszędzie tam, gdzie ważne jest, aby pracownik był od razu kojarzony z firmą (na przykład kurier). Nakrycie głowy jest na tyle uniwersalne i doskonale widoczne, że sprawdza się w czasie różnych warunków pogodowych – zarówno wtedy, gdy pada deszcz, jak i wtedy, gdy świeci słońce. W przeciwieństwie do firmowego T-shirtu, który zimą pod kurtką staje się w zasadzie niewidoczny.